Чи можна їздити на гібриді без батареї.
Це найбільш часте питання, яке нам задають, зараз гибридів все більше, тому розберемося на прикладі самого популярного гібрида:
Toyota prius без батарей нікуда не поїде, все що можна зробити без батареї це ввімкнути запалення і перевести селектор перемикання передач в нейтраль.
Запуск ДВС гібридів тойота, лексус відбувається напругою, яке подається з ВВБ
на гібридну силову установку – трансмісію, де роль стартера виконує мотор-генератор, який і робить запуск бензинового двигуна. В батареї пріуса 28 елементів по 7,2 вольта це 201,6 загальної напруги, були випадки, ремонт батареї коли 4 елемента були менше 5 вольт і ДВС вже не запускався.
А ось з “Check hybrid System” можна їздити досить довго, правда витрата велика, і чек горить, більшість користується швидкими рішеннями: знімаємо клемми АКБ і далі в дорогу.
Hyundai Sonata, Kia Optima Hybrid мають абсолютно одинакове гібридне наповнення, взаємозамінні трансмісія, акумулятор, інвертор, мотор-генератор.
Запуск ДВС цих гібридів відбувається через подачу напруги на мотор-генератор, який у відмінності від тToyota і Lexus розташований поза трансмісією і запускає ДВС через ремінь прокручуючи колінвала. Висновок: на сонаті і оптимі без батареї теж нікуда не поїдемо.
Ford Fusion, C-max, Lincoln MKZ hybrid також як і пріус має в конструкції трансмісії два мотор-генератора, один з яких тяговий і другий, який виконує роль стартера. Висновок: теж без батареї ДВЗ не запустится і ми не поїдемо нікуди.